چی بگم؟

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

چی بگم؟

سلامممم

دلم خیلی گرفته ولی چه فایده وقتی کسی رو ندارم تا باهاش حرف بزنم,هیچکسی رو جز خدا ندارم

عشقم؟اون نه اون دیگه...دروغه به خدا دروغه که دوسش ندارم من هنوزم واسش میمیرم لعنت به غرور

دوروز پیش بادوستم حرف زدم میدونید چی می گفت؟میدونید از چی ناراحت بود واسه اون بود موضوع

کلی گریه کرد؟واسه اینکه دوروزه که باعشقش حرف نزده ولی منی که خیلی وقته صداشو نشنیدم چی؟

خدایا ازدنیات بدم میاد چرابهم دادایش چرا ازم گرفتیش؟خدایا تو مسئولی پس جوابمو بده چرا منو رها کردی؟

خدایا من کافر من گناهکار ولی مگه بنده ات نیستم؟کمکم کن یا فراموش بشه واسه همیشه یا اینکه مال من

بشه واسه همیشه



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:54---19 مهر 1393
خدایا ازدنیات بدم میاد چرابهم دادایش چرا ازم گرفتیش؟خدایا تو مسئولی پس جوابمو بده چرا منو رها کردی؟....
سلام ...چرا اینهمه از خدا شاکی هستی؟
ایا به همین اندازه که به خاطر نداده اش شاکی هستی به خاطر داده هایش شکر گزار هستی؟؟؟؟؟
بابا این دور زمونه همه عاشقن وهمه شکست عشقی خوردن نبایذد که پای خدا را وسط کشید ومگه نه دوستم؟؟؟؟ بیخیال شوخی کردم ایشالله هر چی خیره پیش بیاد


حاجی شهرام
ساعت16:58---7 مرداد 1393
قصر فردوس به پاداش عمل می‌بخشند
ما که رندیم و گدا دیر مغان ما را بس
یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم
دولت صحبت آن مونس جان ما را بس
دوست گلم عیدتون مبارککککککک
پاسخ:ممنون عید تو هم مبارک


هادی
ساعت16:15---2 مرداد 1393

خیلی احساس قشنگی داری..
این همه پر احساس بودم مال یه ادم عادی نیست.شما احیانا شاعر نیستید؟
خیلی وبت پر احساسه.

پاسخ:نه شعرام از ته دل میان هرچیزی هم که از دل براید خوش اید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, ساعت 20:56 توسط پروین ومیلاد |